μουσικη για καφε μπαρ – 4 συχνα λαθη
Μουσικη για καφε μπαρ – Μερικα καθημερινα λαθη
Η μουσικη για καφε μπαρ ή εστιατόριο δεν είναι μια λεπτομέρεια που αφήνεις στην τύχη.
Ανοίγεις επιχείρηση καφέ μπαρ, ξοδεύεις μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ, προσλαμβάνεις διακοσμητές, γραφίστες κλπ να σου φτιάξουν ένα brand ώστε το μαγαζί σου να έχει ένα concept, ένα στόχο, να απευθύνεται σε κάποιο κοινό και εν τέλη να έχει μία “ταυτότητα”, να έχει προσωπικότητα!
Και ενώ όλα μοιάζουν πως τα έχεις καταφέρει, και είναι έτοιμα να λειτουργήσουν όπως τα σχεδίασες, μιά στιγμή χαλάρωσης τα χαλάει όλα. Ξεχνάς την μουσική και την αξία της, τα συναισθήματα που προκαλεί και την επίδραση στο brand που δημιούργησες (άρθρο μας για το branding επιχειρήσεων καφέ μπαρ κλπ στο link εδώ).
Ξαφνικά η επιχειρήση σου έχει την προσωπικότητα αυτού που θα προλάβει να βάλει το “φλασάκι” του δηλαδή του μπαρμαν του σερβιτόρου του υπέυθυνου προσωπικού καμιά φορά μέχρι και κάποιου πελάτη που είναι φίλος με κάποιον από τους παραπάνω. Φυσικά ήδη καταλαβαίνεις πως οι επιτυχημένες επιχειρήσεις δεν αφήνουν ούτε αυτό στην τύχη.
Αν όντως το παραπάνω σου έχει ξεφύγει πάνω από μία φορα, και το brand που με κόπο και χρήμα έφτιαξες έχει όχι την προσωπικότητα που εσύ σχεδίασες αλλά του σερβιτόρου 9.00 με 10.00 , του υπέυθυνου 10.00 με 13.00 και της συζήγου σου που πέρασε για λίγο 13.00 με 14:00 σίγουρα κάτι κάνεις λάθος.
Διάβασε εδώ το άρθρο που αναλύει όλες τις πιθανές επαγγελματικές λύσεις στο θέμα “τί μουσική να παίζω”.
Ας δούμε 4 συχνά λάθη σχετικά με την μουσική σε καφέ μπαρ:
1. Δεν έχεις μουσική αλλά παίζεις τυχαία φλασάκια, με λίγο youtube που βρήκες τυχαία, κλπ
2. Έχεις μουσική αλλά δεν είναι καλή για πολλούς λόγους όπως πχ λάθος είδος σε σχέση με το brand σου, κακής ποιότητας ήχος , κακές επιλογές κομματιών.
3. Έχεις καλή μουσική (κατάλληλη είναι η σωστή λέξη, διότι κάθε μουσική έχει την χρήσιμότητα της στον ανάλογο χώρο στην ανάλογη ώρα στην άνάλογη περίσταση) αλλά δεν παίζει οργανωμένα τα σωστά κομμλατια την σωστή ώρα.
4. Έχες καλή μουσική οργανωμένη σε σωστές λίστες και φακέλους με κριτήριο την ζώνη ώρας κλπ αλλά όταν φεύγεις το προσωπικό σου βάζει ότι τους ευχαριστεί.
-
Κάποιοι πιστεύουν ότι η μουσική πρέπει να συμβαδίζει με τους πελάτες που έχεις εκείνη την στιγμή στο μαγαζί.
-
Κάποιοι ότι το τάδε είδος μουσικής είναι το Άγιο Δισκοπότηρο και ότι αυτό πρέπει να παίζεις για να πετύχεις.
Πραγματικά δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω. Μόνο το αν η μουσική σας υποστήρίζει με συνέπεια το brand που φτιάξατε παίζει ρόλο.
Υπάρχει πετυχημένο μπαρ που παίζει μόνο Salsa. Όχι γενικά μουσική λάτιν αλλά μόνο Salsa . Και έχει τεράστια κερδοφορία . Θα τολμούσες να βάλεις το φλασάκι σου εκεί, δε νομίζω.
(Διαβάστε εδώ το άρθρο μας ” τι ειναι το branding για καφε μπαρ εστιατόρια ” )